Inloggen

FAQ

Hoe zit het met mijn privacy?

We respecteren uw privacy; uw gegevens (zoals uw e-mailadres) gebruiken we uitsluitend om u uit te nodigen voor een onderzoek. Uw gegevens geven wij niet door aan derden en gebruiken we ook niet voor verkoopdoeleinden. De antwoorden die u geeft tijdens het onderzoek blijven altijd anoniem. Lees ook het privacy statement.

Kan iedereen lid worden van het Brabant Water Klantenpanel?

Nee, alleen als u (particuliere) klant bent bij Brabant Water kunt u lid worden van het Brabant Water Klantenpanel.

Ik heb me ingeschreven. Hoe gaat het nu verder?

Direct nadat u zich heeft ingeschreven, ontvangt u een bevestigingsmail met een link naar uw inlogpagina. Hier kunt u inloggen met uw e-mailadres en het wachtwoord dat u zelf heeft opgegeven.

Ik heb me ingeschreven voor het Brabant Water Klantenpanel, maar ik ontvang (bijna) geen uitnodigingen voor onderzoek(en). Hoe kan dat?

Er is een aantal mogelijke oorzaken:

  1. U heeft uw gegevens tijdens het inschrijven niet volledig ingevuld. Als u alle gegevens invult, heeft u een grotere kans om uitgenodigd te worden voor onderzoeken. Het kan voorkomen dat voor bepaalde onderzoeken een selectie gemaakt wordt van panelleden die aan bepaalde kenmerken voldoen.
  2. Niet iedereen wordt voor ieder onderzoek uitgenodigd. Voor sommige onderzoeken moeten de deelnemers voldoen aan een bepaald profiel (bijvoorbeeld regio of leeftijd).
  3. Wanneer u nog nooit een uitnodiging voor deelname hebt ontvangen, vragen we u het e-mailadres dat u bij uw inschrijving heeftopgegeven te controleren. Misschien is er tijdens het inschrijven per ongeluk een typefout gemaakt. Of misschien heeft u inmiddels een ander e-mailadres. U kunt uw e-mailadres bekijken en eventueel aanpassen op uw eigen profielpagina.
  4. Het kan zijn dat e-mails worden tegengehouden door een spamfilter. Uitnodigingen voor onderzoeken worden altijd gestuurd vanuit info@panel.brabantwater.nl. Zorg ervoor dat dit e-mailadres niet als afzender van ongewenste mail beschouwd wordt en zorg ervoor dat dit e-mailadres als toegestane afzender op de lijst van gewenste mail opgenomen wordt.

Heb ik speciale software nodig om mee te doen?

Nee, u hebt geen speciale software nodig. Het enige dat u nodig heeft is toegang tot het internet en een eigen e-mailadres, zodat we u per mail kunnen uitnodigen voor de onderzoeken.

Hoe weet ik dat er een onderzoek is waaraan ik kan meedoen?

U krijgt per e-mail een uitnodiging om mee te doen aan het onderzoek. In deze e-mail staat een link naar het onderzoek, waarmee u automatisch toegang heeft tot de vragenlijst.

Moet ik een onderzoek meteen invullen?

Nee hoor, u kunt de vragenlijst invullen op een tijdstip dat voor u het beste uitkomt. Let wel op de periode die u heeft om het onderzoek in te vullen. Deze varieert per onderzoek van enkele dagen tot enkele weken.

Hoe lang duurt het invullen van een vragenlijst?

De lengte van de vragenlijst verschilt per onderzoek. Wij proberen de vragenlijst altijd zo kort mogelijk te houden. Gemiddeld duren de vragenlijsten zo'n 5 tot 10 minuten.

Hoe vaak ontvang ik een vragenlijst?

Leden ontvangen een aantal keer per jaar een uitnodiging voor een online vragenlijst. Hoe vaak we u uitnodigen, hangt onder andere af van uw profiel. We nodigen u namelijk alleen uit voor onderzoek dat op uw persoonlijke situatie is afgestemd.

Ben ik verplicht om aan alle onderzoeken deel te nemen?

Nee, deelname is niet verplicht. Als u een keer geen tijd of geen zin hebt om een vragenlijst in te vullen, hoeft u niet mee te doen.

Wat gebeurt er met de onderzoeksresultaten?

De resultaten van het onderzoek worden gebruikt om onze informatie en diensten beter te laten aansluiten op behoeftes van onze klanten.

De vragenlijst werkt niet, wat moet ik doen?

Mocht de link naar de vragenlijst niet werken, kopieer de link dan vanuit de uitnodigingsmail naar de adresbalk van uw internetbrowser. Indien u nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact met ons op via contact.

Ik heb een nieuw e-mailadres, wat moet ik doen?

U kunt uw e-mailadres bekijken en aanpassen op uw eigen profielpagina.

Ik wil me uitschrijven voor het Brabant Water Klantenpanel, wat moet ik doen?

U kunt zich uitschrijven via uitschrijven. Na uitschrijving benaderen wij u niet meer voor onderzoeken.

Ik heb een andere vraag, wat moet ik doen?

U kunt andere vragen stellen op onze contactpagina. Binnen twee werkdagen ontvangt u een antwoord.