Hoe zit het met mijn privacy?
We respecteren jouw privacy; jouw gegevens (zoals jouw e-mailadres) gebruiken we uitsluitend om je uit te nodigen voor een onderzoek. Jouw gegevens geven wij niet door aan derden en gebruiken we ook niet voor verkoopdoeleinden. De antwoorden die je geeft tijdens het onderzoek blijven altijd anoniem. Lees ook het privacy statement.
Kan iedereen lid worden van het Brabant Water Klantenpanel?
Nee, alleen als je (particuliere) klant bent bij Brabant Water kunt je lid worden van het Brabant Water Klantenpanel.
Ik heb me ingeschreven. Hoe gaat het nu verder?
Direct nadat je je hebt ingeschreven, ontvangt je een bevestigingsmail met een link naar jouw inlogpagina. Hier kun je inloggen met jouw e-mailadres en het wachtwoord dat je zelf hebt opgegeven.
Ik heb me ingeschreven voor het Brabant Water Klantenpanel, maar ik ontvang (bijna) geen uitnodigingen voor onderzoek(en). Hoe kan dat?
Er is een aantal mogelijke oorzaken:
Heb ik speciale software nodig om mee te doen?
Nee, je hebt geen speciale software nodig. Het enige dat je nodig hebt is toegang tot het internet en een eigen e-mailadres, zodat we je per mail kunnen uitnodigen voor de onderzoeken.
Hoe weet ik dat er een onderzoek is waaraan ik kan meedoen?
Je krijgt per e-mail een uitnodiging om mee te doen aan het onderzoek. In deze e-mail staat een link naar het onderzoek, waarmee je automatisch toegang hebt tot de vragenlijst.
Moet ik een onderzoek meteen invullen?
Nee hoor, je kunt de vragenlijst invullen op een tijdstip dat voor jou het beste uitkomt. Let wel op de periode die je hebt om het onderzoek in te vullen. Deze varieert per onderzoek van enkele dagen tot enkele weken.
Hoe lang duurt het invullen van een vragenlijst?
De lengte van de vragenlijst verschilt per onderzoek. Wij proberen de vragenlijst altijd zo kort mogelijk te houden. Gemiddeld duren de vragenlijsten zo'n 5 tot 10 minuten.
Hoe vaak ontvang ik een vragenlijst?
Leden ontvangen een aantal keer per jaar een uitnodiging voor een online vragenlijst. Hoe vaak we je uitnodigen, hangt onder andere af van je profiel. We nodigen je namelijk alleen uit voor onderzoek dat op jouw persoonlijke situatie is afgestemd.
Ben ik verplicht om aan alle onderzoeken deel te nemen?
Nee, deelname is niet verplicht. Als je een keer geen tijd of geen zin hebt om een vragenlijst in te vullen, hoef je niet mee te doen.
Wat gebeurt er met de onderzoeksresultaten?
De resultaten van het onderzoek worden gebruikt om onze informatie en diensten beter te laten aansluiten op behoeftes van onze klanten.
De vragenlijst werkt niet, wat moet ik doen?
Mocht de link naar de vragenlijst niet werken, kopieer de link dan vanuit de uitnodigingsmail naar de adresbalk van jouw internetbrowser. Indien je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact met ons op via contact.
Ik heb een nieuw e-mailadres, wat moet ik doen?
Je kunt jouw e-mailadres bekijken en aanpassen op jouw eigen profielpagina.
Ik wil me uitschrijven voor het Brabant Water Klantenpanel, wat moet ik doen?
Je kunt je uitschrijven via uitschrijven. Na uitschrijving benaderen wij je niet meer voor onderzoeken.
Ik heb een andere vraag, wat moet ik doen?
Je kunt andere vragen stellen op onze contactpagina. Binnen twee werkdagen ontvang je een antwoord.